Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 7485 to 7504 of 7851 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)Mark Availability
2009Vai trò của công tác quản lý trong việc nâng cao chất lượng và hiệu quả của công tác phổ cập giáo dụcTrịnh Thị Anh Hoa & Đặng Bá Lãm
2010Vai trò của nhà nước trong việc đào tạo nghề-nhìn từ góc độ kinh tế họcĐỗ Thị Thu Hằng
2009VAI TRÒ NGÀY CÀNG TĂNG CỦA QUAN HỆ CÔNG CHÚNG TRONG GIÁO DỤC ĐẠI HỌC:NGHIÊN CỨU TRƯỜNG HỢP VIỆT NAMPhạm Hùng Hiệp1, Phan Thị Thanh Hải2
2009VAI TRÒ QUẢN LÝ CỦA NHÀ NƯỚC TRONG GIÁO DỤC ĐẠI HỌC – GÓC NHÌN TỪ LÝ THUYẾT KINH TẾ HỌC HIỆN ĐẠITSKH. Phạm Đức Chính
ClinicalPsychology11344.pdf.jpg2011Validation of the revised Problems Assessment for Substance Using Psychiatric PatientsVincent P.C.; Bradizza C.M.; Carey K.B.; Maisto S.A.; Stasiewicz P.R.; Connors G.J.; Mercer N.D.
EducationSciences051119.pdf.jpg2011Validity and reliability of attitude scale towad science and technology course [Fen ve teknoloji dersine yönelik tutum ölçeǧinin geçerlilik ve güvenirlik çalişmasi]Akpinar E.; Yildiz E.; Tatar N.; Ergin O.
TeacherEducation0935.pdf.jpg2009Validity and reliability of portfolio assessment in pre-service teacher educationMeeus W.; van Petegem P.; Engels N.
TeacherEducation1181.pdf.jpg2011Validity and reliability of the Attitude Toward Educational Measurement InventoryAlkharusi H.
ClinicalPsychology11456.pdf.jpg2011Validity of evidence-derived criteria for reactive attachment disorder: Indiscriminately social/disinhibited and emotionally withdrawn/inhibited typesGleason M.M.; Fox N.A.; Drury S.; Smyke A.; Egger H.L.; Nelson C.A.; Gregas M.C.; Zeanah C.H.
ClinicalPsychology10438.pdf.jpg2010Value of religious care for relief of psycho-existential suffering in Japanese terminally ill cancer patients: The perspective of bereaved family membersAndo M.; Kawamura R.; Morita T.; Hirai K.; Miyashita M.; Okamoto T.; Shima Y.
TeacherEducation10128.pdf.jpg2010Value systems: A better way to understand science teachers' beliefs and practices? [Deǧer sİstemlerİ: Fen öǧretmenlerİnİn eǧİtİme yönelİk İnançlarini ve uygulamalarini daha İyİ anlamanin yolu olabİlİr mİ?]Yalaki Y.
TeacherEducation11357.pdf.jpg2011Values, virtues and professional development in education and teachingCarr D.
TeacherEducation09467.pdf.jpg2009Valuing practice over theory: How beginning teachers re-orient their practice in the transition from the university to the workplaceAllen J.M.
TeacherEducation27.pdf.jpg2002Variation in teacher preparation: How well do different pathways prepare teachers to teach?Darling-Hammond L.; Chung R.; Frelow F.
TeacherEducation09356.pdf.jpg2009Variation in teacher salaries in Georgia: Does the property tax base matter?Winters J.V.
TeacherEducation101004.pdf.jpg2010Variations in beliefs and practices: Teaching english in cross-cultural contextsGu Q.
ClinicalPsychology09137.pdf.jpg2009Variations of Doctoral Training Programs in Clinical Health Psychology: Lessons Learned at the Box OfficeLarkin K.T.
ClinicalPsychology10498.pdf.jpg2010Varying required effort during interference control in children with AD/HD: Task performance and ERPsJohnstone S.J.; Watt A.J.; Dimoska A.
ClinicalPsychology10411.pdf.jpg2010Vascular and psychosocial factors in Alzheimer's disease: Epidemiological evidence toward interventionQiu C.; Xu W.; Fratiglioni L.
2011Vây dựng mô hình tư vấn tâm lý học đường.Đặng Hoàng Minh